2009-02-06

Praktfiasko...

7-1!!! Spelet på Nybro var inget annat än ett praktfiasko. Men ibland måste man våga gå emot de "stora favoriterna"!, och så vitt jag vet så lönar det sig emellanåt. Men inte igår. Givetvis är det riktigt tråkigt när resultaten inte går rätt väg, men det är bara att bita i det sura äpplet och gå vidare.

Idag finner jag inte mycket av spelobjekt, endast en intressant match. Ska bara snoka lite bland mina informationskällor och se vad jag kan hitta kring matchen...


Mvh ErikBraaten

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Erik kul att se att det går bra för din sajt=)
Jag vet inte om du minns mig men det är jag som har sidan xperten ,den gröna bannerknappen du har på din blogg.Tyvär har jag slutat blogga i den men jag gör gärna ett länkbyte med dig med min nya sajt.

Om du är intresserad besök min sajt och lämna ett spår efter dig.

http://flerb.blogspot.com
Där finns färdiga banners under fliken länka hit.

Mvh Ermin

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grocery Coupons