2008-11-28

Tillbaka på ruta ett!

Formen tycks inte vilja sätta sig till ro. Ännu ett bakslag igår, vilket givetvis var tråkigt för mig och för er som ryggade mina spel. Men snart måste det ju vända?!

Jag fick ett mejl igår av en vänlig person som, jag antar, brukar vara in här och läsa vad jag har att komma med på bloggen. Han menade att det kanske är en nackdel med så låga insatser, och att man verkar osäker i sina spel när man satsar i små summor.

Känner du likadant?

Det är inga problem för mig att ordna en tjockare spelkassa, frågan är bara om det är värt det?!

Jag satsar ju stenhårt på att ha bra analyser. Sen tycker jag att det är upp till var och en om hur mycket ni borde satsa på matchen. Det är inte bara upp till mig nämligen. Ni som läser bloggen varje dag, ni vet hur viktigt det är att bilda en egen åsikt kring matcherna som jag publicerar på bloggen, så är det hos alla speltipsbloggare!

Men hur tycker ni att jag ska göra? Behålla nuvarande kasse, eller ska jag utöka den?

Sen vill jag bara rekommendera Chattforumet på bloggen, ett effektivt sätt att säga vad som faller sig in.


Mvh ErikBraaten

0 kommentarer:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grocery Coupons