2008-10-17

Mora i ledning flera gånger om - en, två och tre gånger...

... men ändå så räcker det inte till. Surt sa grisen(?), men det är vara att bryta ihop och komma igen. Som vanligt! Äsch, det är så det kan vara.

Imorgon är det lördag, och vad är det för dag? Bettingdag!
Det finns en del att se fram emot imorgon. Lördagen bjuder på en hel del bra fotboll. En match som jag vill rekommendera eftersom jag tror det blir en kanonmatch är Madrid derbyt mellan Atlético och Madrid. Klockan 20,00 startar matchen på TV4 Sport, om jag inte minns helt fel. Ska du titta på den?

Imorgon kommer det bli en del fina spel tror jag, hoppas jag. Kanske, med lite tur, så kan vi träffa de magiska 100% igen. Jag kommer finnas här imorgon, och jag hoppas att även du gör det!

Tills vi hörs nästa gång, ha det bra!

Mvh ErikBraaten

0 kommentarer:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grocery Coupons