2009-11-14

Spansk seger på Vicente Calderon

En ny vinst i natt. Jag vet att jag kan NHL och blir skitglad varje gång som jag får delge er vinnande spel. Vi hoppas att det fortsätter på samma sätt. Nu vidare till dagen spel:

*NHL spel hittar ni på min sida ikväll!


Spelvärd

Brasilien - England 2,05 3,10 3,45 Expekt
Fabio Capello har fått fart på Englands landslag och har gjort det otroligt bra sedan han tog över som engelsk förbundskapten. Inför kvällens tränsingslandskamp i Qatar mot Brasilien, så ställs hans manskap på stora prov. Capello får klara sig utan Steven Gerrard, Frank Lampard, Ashley Cole, Rio Ferdinand, John Terry, Glen Johnson, David James, Aaron Lennon och Theo Walcott. Tunga namn som saknas och de flesta helt omöjligt att ersätta. Brasilien däremot mönstrar ett otroligt bra lag och bör därför vara en hyfsat klar segrare här ikväll.
England är väldigt känsliga för skador och jag kan bara tänka mig hur det kommer se ut, framförallt hos Englands backlinje, när Kaka, Fabiano, Nilmar, Robinho och Hulk pressar på. En intressant match. Men jag tror på en seger för Brasilien. Bra odds!

Spanien - Argentina 1,90 3,25 3,80 Expekt
Det är omöjligt att inte imponeras utav Spanien. Världens bästa landslag, gick genom VM-kvalet med bara segrar, efter att man lite smått kört över Bosnien i sista matchen med hockeysiffrorna 5-2. Detta var på bortagräs...hemma i Spanien så vet jag att man kan ännu bättre bara den rätta motivationen infinner sig.
Det tror jag att den gör ikväll då Argentina kommer på besök. Diego Maradona, nuvarande argentinsk manager och tidigare en fantastisk fotbollskarriär, har haft en tuff start. Nu tog man sig lite turligt till VM. Uddamålssegrar och sena mål både mot Peru och Uruguay räddade nationen. Men inte fan har man spelat en imponerande fotboll. Man har spelat så pass dålig att andra lag förtjänade Argentinas plats i sommarens Världsmästerskap.
Hur som helst... Torres saknas i Spanien, Kun Agüero i Argentina.
Torres kanske ni tycker är än tung skada... helt riktigt... men duktige Negredo ersätter.
Jag tror att Spanien ger Diego Maradona en kurs i snabbt och effektivt bollrullande ikväll. Till 1,90 kan jag inte låta bli att spela på hemmasegern.

Spela på matchen hos Expekt och ta del av deras fantastiska bonus på upp till 1000 kronor på din första insättning...


Vill även passa på att påminna er om att ni nu kan komma med feedback till mig, genom att klicka på "tyck till" till höger på sidan. Där kan ni fråga om hjälp, berömma, fråga om hjälp och komma med egna förslag, allt för att förbättra sidan!

Till sist, har ni sett de nu kommentar-funktionen? Vad tycker ni? Fungerar den bra?

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grocery Coupons