2009-11-14

NHL Night med Braaten

Trolig


Ett helt makalöst odds på hemmasegern här i och med att Montreal saknar tre av lagets fyra bästa backar. Spacek, Markov, Gill, O’Byrne och Laraque saknas alla. Tunga avbräck, om du frågar mig.Hemmalaget saknar endast Colin Wilson. Nashville är på gång och man har spelet en mycket bra hockey de fem senaste matcherna. Nu när J.P Dumont är tillbaka så blir laget ännu bättre.
Nej, för mig så känns detta som en klar ett i natt.


Florida Panthers - New York Islanders 2,10 4,00 2,90 Expekt
Återigen, en ganska klar hemmaseger, i mina ögon. Varför?... Jo därför att detta är Islanders tredje match på fyra dagar och de har normalt sett en ganska svettig match borta mot Florida. Dessutom så är hemmalagets målvakt, Tomas Vokoun riktigt het för tillfället. Han höll nollan senast med 40 räddningar mot Boston. Hyggligt!
Florida saknar fortfarande Booth medan Islanders är helt ordinarie efter att Okposo kom tillbaka i matchen senast.
Jag håller hemmalaget så en klar segrare i natt.
Hoppas att resultatet blir så också!

Spela på mina matcher hos Expekt och ta del av deras fantastiska bonus på 100% upp emot 1000 kronor på din första insättning!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grocery Coupons