2009-12-12

Spelförslag: Watford besegrar Derby

Trolig

Watford - Derby 1,95 3,30 3,80 Expekt
Watford var väldigt bra senast hemma mot QPR. 3-1 blev slutresultatet men det kunde blivit betydligt mer än då. Lagets skyttekung, Helguson, är tillbaka i laget som dessutom kan få tillbaka Lansbury till dagens match. Klara förstärkningar.
Derby har aldrig imponerat på mig. Spelet på bortaplan stavas M I S Ä R. Man är alltså inte bra borta. Idag har bortalaget dessutom en del skador i defensiven något som bland andra Helguson kommer att ta fördel utav. Jag gillar spelet på Watford idag. Etta

Birmingham - West Ham 2,15 3,25 3,30 Unibet
Jag spelade mot West Ham förra helgen och fick ett glädjande slutresultat. West Ham har fortsatt stora skadeproblem. Cole, Behrami, Upson, Jimenez, Green, Noble och Hines saknas alla. Det är tunga skador att handskas med, eller det är i stort sett omöjligt att handskas med. Zola får helt nöja sig med det han har att tillgå och hoppas på det bästa.
Birmingham kan ta sin fjärde raka seger och den sjunde matchen utan förlust. På hemmagräset är man svårpasserade då man har en tendens att stänga ner sin motståndare.
Sebastian Larsson är het.
Det skulle förvåna mig en del om detta inte slutade med hemmaseger. Jag kör på ettan


Spela på mina matcher hos Unibet eller Expekt och ta del av deras fantastiska bonus för nya kunder. Lycka till i helgen med era spel!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grocery Coupons