2009-12-17

EXTRA: Erik Braaten tackar för sig!

Hej mina kära läsare!

Vill bara lite snabbt och enkelt meddela att jag lägger av som offentlig bettingspelare. Detta gör jag på grund utav en rad olika anledningar. Just nu känner jag mig inte alls motiverad att fortsätta med sajten, den har tagit för mycket tid och jag har offrat alldeles för mycket för att driva sidan. Jag vill komma bort från spel helt och hållet, inte på grund utav något slags av spelberoende, utan helt enkelt för att det finns viktigare saker här i livet. Jag vill slippa känna mig tvingad att gå upp på morgonen för att leta spel och publicera dem i god tid innan matchstart. Jag vill slippa allt Internet-hat (som funnits emellanåt). Jag vill komma bort från sporten i överhuvudtaget.

I snart 22 år har sporten varit en större del av mitt liv. Tyvärr så har den kostat mer än vad den gett - och då tänker jag inte på pengar - utan på helt andra orsaker. Det är inte roligt längre. Visst, jag kan inte säga att jag inte kommer att se på en enda fotbollsmatch framöver, men det är inte lika viktigt längre att se varenda match varje helg. Jag har, eller snarare hade, viktigare saker för mig än att titta på sport men som i vanlig ordning så fick den störst utrymme. Nu är det slut med det.

Jag vill tacka alla för att ni följt mig under dessa år som jag har varit aktiv. Ni har lärt mig nya saker och hjälpt mig att utvecklas. Men nu lämnar jag er och önskar er all lycka med ert spelande.

Och oroa er inte! Det finns många duktiga, bättre rekare än mig därute, som gärna hjälper er med era spel. Jag kommer inte att göra det längre.

Tack!

Mvh Erik Braaten

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grocery Coupons