2009-12-07

Inga marginaler med sig under helgen...

Helgen var ett riktigt kaos spelmässigt. Endast ett(!!) av fyra spel gick in och det var nog den match som på förhand såg mest osäker ut. WBA tog ledningen på övertid borta mot Derby. Det som skulle vara matchens sista spark slutade istället med ett 2-2 mål för Derby av Dudley Campbell.

Leeds lyckades inte nypa igen mot Huddersfield. 2-2 var ett faktum när Jordan Rhodes gjorde mål i den 78:de matchminuten.

Och Tottenham sen då? 0-2 blir 2-2...

Slutsats: 2-2!

****

Det är bara att ta nya tag och kämpa vidare med spelen. Idag tror jag dock att jag kommer att ligga lågt. Tog mig en titt på Rögle i matchen borta mot Brynäs - där jag tycker att bortaoddset är en aning för högt - men jag väljer nog att avstå ändå.

NHL då?... Jo, det är inte alls omöjligt. Har inte kunnat titta på några matcher under helgen så det krävs en del läsning och sunt förnuft. Enligt Aftonbladets expert, Sandebäck så är det avslag på alla matcher. Håller jag med? Absolut inte! Det finns alltid bra spel från NHL, det gäller bara att hitta dem!

Jag återkommer med eventuella spel!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grocery Coupons