2009-12-01

Förlåt mig!

Vill börja med att be om ursäkt. Förstår om många av er blir besvikna när det inte dyker upp några spel men vissa dagar så måste man få lov att ta det lugnt. Saker i mitt privatliv är inte som det ska för tillfället vilket har fått min motivation att svikta. Förbättring utlovas.

****

En del kritik också. Bra kritik. Ändringar kommer att ske där efter. Fonden är återigen uppe på tapeten och i ärlighetens namn så är jag bra sugen på att ta bort den helt. Antal spel och träffprocent tycker jag att räcker för att redovisa hur det går. Är jag ensam om det?
Det är väl ändå spelen ni är ute efter?
Ni som har följt mig ett tag vet vad jag kan och ni litar på mitt omdöme.

****

Helgen var ingen bra helg. Spelen satt inte och det blev en del minus i våra spelbudgetar. Men man tar helt enkelt nya tag. Spelade en privat slant på Rögle idag. Har även testat Tampa i NHL som just i detta nu fick 0-1 i baken! Typiskt. Just så lutar jag trötta och slitna ögon på matchen mellan Pittsburgh och New York Rangers. 0-0 efter en period. Tätt. Tufft. Och lite smågrinigt. Intressant fortsättning.

****

Imorgon skall jag försöka ta tag i saker och ting på sajten igen. Hoppas att ni är med mig då!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grocery Coupons