2009-01-08

Uppgivenhet!

Mycket snack om min statistik. Jag kan lova er att den stämmer till hundra procent. Följer jag min egen användare på spelboken så är statistiken så som den skall vara. Råder det fortfarande tveksamheter så ser jag ingen annan utväg än att ogiltigförklara fonden. Men det är upp till er läsare.

Mitt mål är att ha nöjda kunder på bloggen, och om fallet är något annat så är jag öppen för anpassning, enligt era önskemål. Så om ni har några önskemål så hör av er till erikbraatens.speltips@hotmail.com , där kommer jag vara inloggad hela dagen.

Uppenbarligen har något gått snett eftersom några av er alltid hittar något att klaga över. Mejla eller ta er i kragen och adda mig på Msn så kan vi ta oss ett snack!


Mvh ErikBraaten

0 kommentarer:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grocery Coupons