2009-01-08

Då görs de sista förändringarna någonsin!

Jag känner att mitt förtroende till er sviktar återigen. Folk litar inte på att jag för min statistik korrekt och väljer därför att ogiltigförklara fonden, den kommer att försvinna helt. Hädanefter vet jag inte om jag kommer använda mig av någon fond, men om det dyker upp en så blir det ännu en "Tusenlapp", eftersom jag trivs bäst med formen "kronor" och en kassa på just 1ooo kronor.

Jag vet att ni inte gillar mina ständiga avslut av fonder, men med tanka på dagens kommentater i chatten (som kommer tas bort) så måste det bli så här.

För er som dock uppskattar bloggen så kan jag meddela att om det dyker upp en ny fond så kommer den redan i kväll. Detta blir den sista förändringen på bloggen, nästa gång något förändras så är det jag som lägger ner. Men det kommer inte att ske. Jag älskar att reka offentligt.

erikbraatens.speltips@hotmail.com är stället ni vänder er till med era klagomål, rådgivning, förslag eller bara allmänt snack.

Lycka till i fortsättningen!


Mvh ErikBraaten

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, kommer du ihåg vad jag skrev när du la ner förra gången. Jag undrade hur länge denna fonden skulle finnas? Hur länge var det?

4-5 dagar, vilket skämt du är!

Hur många fonder har du avslutat nu? Skärp dig nu för fan, starta en fond och kör på den nu.

Efter den här nedläggningen är din trovärdighet noll(0)!

ErikBraaten sa...

Ove, den smällen tar jag i sådana fall. Jag har avslutat 5-6 fonder. Jag beklagar verkligen. Men när statistiken känns osäker för er så ser jag ingen annan utväg. Det är lätt för er att säga att man fuskar, och hade jag inte avslutat fonden redan nu så hade jag fått känna av det vid ett senare tillfälle.

Misstänker att du kommer förlåta vid de tillfällen då spelen trillar in! Har du följt bloggen länge nog så vet du vad jag är kapabel till att göra med utbuden!

Mvh ErikBraaten

Anonym sa...

Jag missade vad som sas i chatten? Var det påhopp om fusk ?

ErikBraaten sa...

Ice, nej inte ordagrant. Men det var visst något med statistiken... Jag ogiltigförklarade fonden då jag vill slippa anklagelser om fusk i framtiden! :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grocery Coupons