2009-01-24

Många kloka ord!

Det blev många kloka ord bland kommentarerna igår. Jag tar vartenda ord på allvar och jag försöker ta åt mig av allt ni skriver.

Jag vill bara meddela er att jag kommer tillbaka. Jag trivs alldeles för bra med att reka offentligt, jag tycker det är så extremt roligt. Kanske jag kan lära mig något av detta?

Pausen kommer förmodligen inte bli så lång, det gäller för mig att hitta min motivation igen. Många desperata spel på slutet.

Ha en bra helg!


Mvh ErikBraaten

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men varför slutar du vid minsta motgång?
Det håller inte Erik, börja med något annat. Ett tips bara, börja läs böcker, motionera, sticka!

Vad som helst, håll dig borta från betting bara, för jag är ledsen, det är inte din grej. Det håller inte som du håller på nu, du har bränt ditt namn för evigt! Gör inte bort dig mer än du redan gjort, för din egen skull.

Ha det.

Anonym sa...

Längtar redan på att du ska komma tillbaka med vinnande spel.
Glöm inte bort vad du är bra på. NHL satt som en handske innan och även efter jul. Ett förslag kan vara att börja satsa bara på NHL och på så vis jobba sig i form.

Ha en lugn och skön helg.
Lyck önskningar!

Anonym sa...

Seriöst. Lägg ner tusenlappen och kör med något annat format eller något helt nytt. Finns ingen anledning att avsluta eller ta bort en fond när det går dåligt om man nu inte har lagt ett botten när man ska sluta helt (typ 0 kr i kassan).

Satsa bara pengar på några få ligor som du har tid att riktigt sätta dig in i själv. Behöver inte satsa pengar varje dag. Du vinner på det i längden. Om du seriöst kan tänka dig detta format kan du skriva om viktiga händelser i eller reflektioner om ligorna du följer de dagar det inte finns intressanta matcher på dagordningen. Jag kan garantera att detta kommer uppskattas väldigt mycket av dem som följer din blogg.

Du kan reka varje dag på alla sporter/ligor du tycker känns bra/kul med eventuella referenser var du hörde om dem ifall du vill ha spel på bloggen varje dag.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grocery Coupons