2008-11-10

Sömntuta!

Jaha, då har man lyckats sova bort hela dagen. Det var nätt och jämt att jag hann till arbetsintervjun i tid. Jag var inte trött, det var bara det att det var så enormt skönt att ligga i sängen ett tag till, efter att klockan hade ringt.

Men nog om min dag, nu till gårdagens och dagens kommande spel. Napoli och Salamanca gjorde sitt igår, Milan i sin tur drabbades av ett sent baklängesmål som innebar ett oavgjort resultat, 1-1. Surt sa räven. Men gårdagen genererade i ett litet plus, bara det är en bedrift, så som formen har sett ut på senare tid.

Idag är det framförallt hockey på schemat, men även handboll. Det är en del kluriga matcher, och dem kräver extrem noggrannhet i utforskningsfasen. Jag ska ta mig en ordentlig koll på utbudet och återkommer om några timmar med dagens bästa spel!

Mvh ErikBraaten

0 kommentarer:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grocery Coupons