2008-11-15

ErikBraatens´Speltips bjuder på ett kvällslir!

Jag är nöjd med dagen, men jag är fortfarande sugen på mer... Detta är vad som får bli mitt spel:

------------------------------

Valencia - Sporting Gijón. 1,a. hcpspel -1 mål
Odds: 1,95 (expekt)
Insats: 50 kronor
Spelstopp: 22:00
Resultat:
2-3 (1-3)

Valencia är ett bra hemmalag med raden 4-0-1 och 14-6 i målskillnad. På tio matcher har laget gjort 29 mål och har endast släppt in nio. Valencia med David Villa i toppform, luktar ju mål lång väg.

Ikväll gästar nykomlingen Sporting Gijón. Laget har 2-0-3 med 9-12 i målskillnad i spelet på bortaplan. Efter den tuffa inledningen mot lag som Barcelona, Real Madrid, Sevilla och Villareal som resulterade i noll poäng, så har laget ryckt upp sig och ligger för närvarande på en 14:de plats.

Här tycker jag nog ändå att nykomligen borde få det svårt mot ett tekniskt och spelskickligt lag som Valencia, som dessutom spelar hemma på Mestalla.

Värt en peng!

-


Valencia - Sporting Gijón. Över 2,5 mål
Odds: 1,65 (expekt)
Insats: 50 kronor
Spelstopp: 22:00
Resultat:
2-3

Ofta när Valencia och Sporting Gijón spelar fotboll så blir det mycket mål. Tillsammans så har lagen producerat 39 mål på 10 matcher.

Sporting Gijón spelar en underhållande fotboll, och trots att man har begränsade resurser så är det alltid full fart framåt.

Valencia kommer även dem att trycka på och jag satsar på en målrik match. 4-2 kanske?

------------------------------

Där har ni spelen för kvällen, kanske ett NHL lir kan dyka upp, men jag lovar absolut inget!
Lycka till den som ryggar!

Mvh Erikbraaten

0 kommentarer:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grocery Coupons