2008-11-16

Barcelona öser in mål - täta bakåt!

Inte helt nöjd med dagens resultat. Nu tänker jag trycka på Barcelona. Nu spelas även Lazio! Kolla in detta:

------------------------------

Recreativo Huelva - Barcelona 2 a. Hcpspel -2 mål
Odds: 3,40 (betsafe)
Insats: 90 kronor
Spelstopp: 21:00
Resultat:


Barcelona har en otrolig målskillnad då man snittar hela 4,4 mål per match. Under de fem senaste matcherna har man målskillnaden 22-2. Det är helt otroligt.

Recreativo Huelva ligger på en 18:de plats med raden 1-4-5 med 5-15 i målskillnad. Laget har absolut ingen lätt uppgift framför sig i afton.

Barcelona saknar Iniesta, Abidal, Milito, Jorquera, Pedro och Victor Sanchez. Skador i hemmalaget har jag inte lyckats nosa upp. Men ikväll känns det ändå betydelselöst, eftersom Barca är så mycket bättre.

Hcpspelet känns som ett mycket bra spel! Testas

-

Recreativa Huelva - Barcelona Över 2,5 mål
Odds: 1,53 (betsafe)
Insats: 80 kronor
Spelstopp: 21:00
Resultat:


Jag tror inte att denna match kommer bli målsnål. Jag känner mig relativt säker på att det blir över 2,5 mål, något annat skulle förvåna mig.

Överspelet testas!

------------------------------

Roma - Lazio 2 a
Odds: 3,40 (expekt)
Insats: 20 kronor
Spelstopp: 20:30
Resultat:


Det är väldigt ovisst kring Romas centrallinje på mittfältet. Det kan mycket väl vara så att Roma saknar Méxes, de Rossi och Totti, men så vitt jag kan se, så finns det ingen källa som kan svara på det.

Lazio har ett bra utgångsläge då näst intill hela laget är indisponibelt. Matuzalem, Firmani och Manfredini är de spelare som saknas i laget.

Roma har inte övertygat denna säsong, faktum är att klubben har underpresterat. Hemma har man raden 2-1-1 med 6-5 i målskillnad. Lazio har 3-0-2 med 11-10 i spelet på bortaplan. Det är upplagt för en jämn match, men jag tror att en spelare som Zarate kan avgöra detta.

Slaget om Rom startar 21:00 och kommer bli en riktig godisbit för fotbollsälskare. Lazio drar det längsta stråt och vinner med uddamålet. Värt en liten insats!

------------------------------

Så, nu får det bära eller brista!
Lycka till den som ryggar!

Mvh ErikBraaten

0 kommentarer:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grocery Coupons