2010-10-19

ErikBraaten är tillbaka!

ErikBraaten´s Speltips dammas av och putsas upp och blir återigen en spelsida man kan skänka sitt fulla förtroende till. Motivationen är på topp och suget efter att pulvrisera de dagliga spellistorna igen, infinner sig mer än någonsin. Har ännu inte bestämt mig för något startdatum men räkna med att vi startar upp inom kort.


Kan dra mina planer lite snabbt. Ni kommer inte att kunna räkna med spel varje dag. Under min tid som spelfri har jag passat på att analysera mitt spelande. Det fick mig att inse att jag spelat på tok för mycket. För få spel med värde och för många utan värde. Framöver satsar vi på kvalité istället för kvantitet.

Bloggen kommer att inrikta sig på sina främsta kunskapsområden - och det är framförallt fotbollen men även hockeyn.

Ingen statistik kommer att föras. Vet vad många tycker om det, men saken är den att det tar alldeles för lång tid om man ska sitta och pilla med statistiken varenda dag. Det var ju dessutom en av anledningarna till varför jag lade ner bloggen (för att den tog för mycket tid) och det tänker jag inte låta sig upprepas.

Så, vad kommer ni att få ut av att följa ErikBraaten´s Speltips? Förhoppningsvis kommer du tjäna några kronor och bli några erfarenheter rikare. Att bli bra på spel är en konst som få behärskar. Tillsammans kan vi lyckas!

Välkomna!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grocery Coupons