2010-02-04

Har fått en del mejl...

Hej!

Det var länge sedan nu som jag skrev några ord för ErikBraaten´s Speltips. Jag sa ju tidigare att jag eventuellt skulle fortsätta skriva på sajten men så har det inte blivit. Anledningarna är många men det är just bristen på motivation som har skapat denna publicitetslucka. Någon spelblogg lär det nog aldrig bli utav den här sajten igen. Jag har varit ren från mitt intensiva spelade i snart fyra månader, och det känns oerhört skönt. Två gånger har jag testat Topptipset sedan dess, vilket båda gångerna resulterade i åtta rätt och vinster på ungefär 650 kronor båda gångerna. Men annars så har jag inte spelat alls.

Jag är inte samma person som tidigare. Spelandet har varit en stor del utav mig sedan jag kryssade i min första stryktipskupong, vilket är åtta år sedan. Att bara lägga av är nog det bästa beslut jag tagit i hela mitt liv. Enkelt var det också!

Framöver så vet jag inte vad som kommer att hände med den här sajten. I nuläget har jag inga planer på att börja på en ny kula och det kommer jag förmodligen aldrig att göra heller.

Vi får se vad som händer framöver!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grocery Coupons