2009-10-26

Tyyyyyystnad!

Inte nog med att mina läsare är experter på att hålla käften (kommentera så jag vet vad ni tycker och tänker), mina spel börjar så smått hitta rätt igen. En bra helg har vi haft och vi hoppas att det fortsätter när vi går in på en ny vecka.


Trolig

Luleå - Brynäs 1,75 4,45 3,65 Expekt
Brynäs har väl kanske en något uppåtgående form för tillfället men jag tycker ändå inte att laget skall räcka till här. 2-2 hemma mot LHC var ett bra resultat, likaså 2-2 (3-2 e fl) i matchen mot Rögle. Men laget imponerar inte på mig. Lars Jonsson och Jonas Nordquist är två spelare som saknas ikväll och får betecknas som klara avbräck. Ett rejält minus för BIF. Brynäs vann den första matchen mot Luleå denna säsongen med 4-0. Det resultatet signerade lagets absolut bästa insats såhär långt medan Luleås insats i den matchen får ses som en av de sämsta.
Luleå är inne i ett riktigt skönt segerstim för tillfället. Tre segrar på de fyra senaste matcherna där man bland annat - mycket imponerande - besegrade Färjestad och bröt värmlänningarnas 24 matcher långa hemmasvit. Självförtroende finns det alltså gott om. 4-0 senast mot Brynäs, ett resultat som definitivt inte kommer att upprepas här. Luleå är riktigt starka hemma i Norrbotten. Jag ser dessutom laget som en outsider till SM-guldet. Brödrena Abbotts är som i daglig ordning mycket giftiga. Vass offensiv.
Ettan är given!

Spela på matchen hos Expekt och ta del av deras fantastiska bonus på 100% upp till 1000 kronor!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du lyssnar ju ändå inte på våra synpunkter så ser ingen idé i att kommentera.

Unknown sa...

Oj, säga till sina läsare att de är bra på att "hålla käften" känns ju väldigt seriöst... Tycker sidan har börjat gå utför, och det hjälps inte av att du tog bort spelfonden när det började gå emot vilket gav ett taskigt intryck, oavsett bakomliggande orsaker. Det känns som att det är dags att ta bort den här sidan från mina favoriter, lycka till.

Anonym sa...

Precis, eftersom att du ändå censurerar det man skriver så finns det ju ingen mening direkt då du endast tar fram "positiva" saker och så undviker du frågor som du anser vara obehagliga.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grocery Coupons