2009-04-02

Rögle vinner - stort!

Rögle - Västerås. 1 a. HcP- spel - 3 Mål
Odds: 2,30 (SvenskaSpel) Insats: 69 kronor (3%)

1-6 i första matchen. Rögle fullkomligen körde över Västerås på bortaplan. Hemma isen har under säsongen varit VIK´s poängkälla. Där har man plockat mycket poäng. Chansen att nå Elitserien försvann för länge sedan, så nu längtar laget efter semestern. Motivationsbrist?

Rögle förlorade senast på Hovet, borta mot AIK. Siffrorna skrevs till 3-1, och Rögles Elitseriekontrakt fick vänta med att skrivas på. Idag tror jag dock att man ordnar upp i saker och ting, ställer allt till rätta, genom att ganska enkelt besegra Västerås hemma i Lindab Arena. HcP- spel testas därför!

5 kommentarer:

Wallenberz sa...

Hej. Kolla gärna in på min blogg: http://wallenberzspeltips.blogspot.com/

ps. Jag har med dig på min blogglista.

Eklund sa...

-3???!!! Helt galet! Icke spelvärt. Inte med de marginalerna på hcp. Helt otroligt förresten att VIK går att finna till över tio ggr pengarna. Hur som haver; detta spel är riktigt dåligt om du frågar mig. Skulle Rögle vinna med fyra mål eller mer 43 ggr av 100? skulle inte tro det...

ErikBraaten sa...

Wallenberz, jag ska ta mig en titt :)

Eklund, Om man bortser från matchen mot AIK så har Rögle näst intill varit prickfria. Man har varit överlägset i Kvalserien. Sen la jag mycket tyngd på VIK och hur deras motivation. Men i och med att spelet gick förlorat så var det ju en dålig rek. Bra kritik ändå ;) fortsätt så :)

Anonym sa...

Jahapp! är det dags att lägga ner nu igen erik?
brukar ju vara så när de börjar blåsa kalla vindar.

ErikBraaten sa...

Lägga ner? Blåser det kalla vindar? Hallå? Det är vår och värmen är på ingång. Den kalla luften har lämnat oss för ett tag sedan. Nu tittar vi framåt. Följ med nu!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grocery Coupons