2009-02-10

Nya tag - på riktigt!

Det har då väl varit ett riktigt elände med mitt spelande på slutet. Mycket kritik har man fått utstå, men med självklara skäl - det har inte sett bra ut. Men jag är inte den som ger mig. Nu ska jag försöka svara upp till er kritik. Dagens spel:

****

Troja/Ljungby - Nybro. 1 a
Odds: 1,55 (Unibet) Insats: 6 Units

Troja är bra på hemma is och har siktet inställt på Play off. Ikväll tar man emot ett Nybro i sank, som mer eller mindre förnedrades mot "kris-laget" Mif senast. Laget får börja förbereda sig för kvalet och försöka rädda kontraktet. Chanslösa i kväll. Etta


****

Frölunda - Brynäs. 1 a
Odds: 1,72 (Expekt) Insats: 6 Units

Innan landslagsuppehållet så hittade Frölunda formen och ligger för närvarande på en femteplats efter två raka segrar. Brynäs däremot är helt ur form då laget endast lyckats med att vinna en match på de sex senaste innan uppehållet. Båda lagen så gott som skadefria. Ettan känns bra, jag tror även att under 5,5 mål är spelbart, då båda lagen har mycket duktiga målvakter. Båda i god form!


****

Kom igen nu!

Mvh ErikBraaten

2 kommentarer:

Anonym sa...

Varför spelade du inte en dubbel? Bägge skulle ju ändå sitta för att du skulle hitta ett plus? Snacka om skumt spelat?

När ska du börja på allvar med en fond igen - siffrorna du visar nu säger absolut ingenting.

ErikBraaten sa...

En dubbel, hm, givetvis hade det funkat men chanserna att vinna minskas ju radikalt även om gårdagens spel skulle ha suttit.

En fond - jag vet inte blir mitt svar. Näsa månad kanske, efter att lönen kommit in möjligtvis :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grocery Coupons