2009-02-28

Finns inte en möjlighet!

Visst svider det en del i hjärtat då ni som läser bloggen inte tror på mitt spelande. Men är en sådan person som tror på det jag sysslar med, och jag har bevisat det förut. Motivationen är farligt hög och jag är bestämd då jag skriver; Jag kommer att lyckas vända på det här! Jag siktar in mig på att vinna tillbaka ert förtroende, med start idag! Dagens spel.

****
Spel 7
Bristol City - Blackpool. 1 a
Odds: 1,65 (Expekt) Insats: 72 kronor (8%)
Bristol City har för avsikt att nå Premier League denna säsongen. I fjol snubblade man på mållinjen. Laget är i god form och tog en fin skalp genom att besegra självaste Reading på bortaplan med 0-2 senast.
Här bara vinner man mot slita Blackpool-spelare. Etta
****
Spel 8
Reading - Nottingham Forest. 1 a
Odds: 1,62 (Ladbrokes) Insats: 74 kronor (9%)
Reading har samma mål som Bristol City i min första match. Laget måste få igång målskyttet igen och har den kapacitet som krävs för att enkelt undanmanövrera Forest i eftermiddag. Forest form har nått en sluttning igen, och som jag ser det så är laget chanslösa i dagens match. Ettan känns otroligt stark.
****
Spel 9
Modo - Södertälje. 1 a
Odds: 1,85 (Betsson) Insats: 38 kronor (5%)
Modo har haft en jobbig säsong och missar därmed slutspelet. Idag är man en motivationsvinnare, då laget vill avsluta en dålig säsong på en snyggt sett framför ögonen på hemmafansen. Södertälje har tankarna på kvalserien och Modo vill bränna resten av energin som finns i truppen. Ettan är ett måste.
****
Det blir mina spel!
Mvh ErikBraaten

5 kommentarer:

Anonym sa...

Go for it! Det vänder snart.

Anonym sa...

Tjena Erik!
Ser att läsarna inte tror på dig... Men se då till att motbevisa dem! Men försök inte för mycket bara... Jag tror på dig iaf!
/Perra

eyebet.net sa...

visst är det tråkigt när inte tipsen stämmer. Själv är jag ur form och det är inte mycket som stämmer, men det är bara att kämpa vidare.
Vi kanske kan länka til varann om du vill.
mvh Daniel

Anonym sa...

Jag tvivlar på succe pga att du har avslutat fonder när det gått lite dåligt, och då är chansen för succe mycket mindre. Började ju tungt direkt så vore trist om jag har rätt. Fortsätt med fonden oberoende hur det går i början och chansen ökar att det går bra längre fram. Du kan ju ha sjuk tur med 100 rätt i rad.

Ibland handlar det ju bara om ren tur eller otur. Trots allt kan en enda match avgöras av en blind domare.

Vore kul med en uppföljning till dina spel varför de gick in eller inte gick in. Var det pga domaren eller helt fel rek? Kanske det inte blev den startelvan som man förväntade eller en idiotpassning till målvakten som fumlades in i slutminuten?

Det är garanterat något som vore av läsvärde men det handlar trots allt om du har tid till detta.

Anonym sa...

Håller med föregående talare, försök inte för mycket.

Själv tycker jag du spelar på FÖR mycket,känns som det är spel på Premier League och långt ner i dess lägre serier.

Du får nog begränsa dig i ditt spelande. Just nu har jag sett att du spelar på Fotboll(Allt från landskamper till div.1 England), hockey(elitserien/allsvenskan), bandy och det kanske finns ännu mer att ta av?

Nej, på tok för mycket för min smak!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grocery Coupons