2009-02-20

Äntligen!

Jag blev tvungen att formatera datorn efter jobbet idag och tiden har bara flugit iväg. I och med att tiden gått så fort så har jag inte hunnit reka något spel idag, men jag tror jag har hittat ett spel från de sena fotbollsmatcherna i afton. Här kommer spelet.

****

Vitesse - Roda JC. 1 a
Odds: 1,78 (Betfair) Insats: 6 Unit

Vitesse är ett bra hemmalag där man har besegrat en del storklubbar. I den senaste matchen besegrade man Ajax (som besegrade Fiorentina med 1-0 igår), efter två mål av svensk-kände Lasse Nilsson.

Roda är ett dugligt hemmalag, men på resande fot så håller man inte måttet. Mycket tyder på att laget får lämna den högsta divisionen. Här tror jag att laget får problem igen. Etta!


****
Statistiken uppdateras imorgon...

Mvh ErikBraaten

0 kommentarer:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grocery Coupons