2009-01-17

Jag tror återigen på Caps!

****

Washington - Boston. 1 a
Odds: 2,35 (Expekt) Insats: 55 kronor (4%)

Ett härligt möte mellan två lag vars form är på uppgång. Washington imponerade senast i matchen mot Pittsburgh. En av de stora matchhjältarna var ryssen Ovechkin som imponerar riktigt stort. Killen är bäst i universum, det ger jag mig f*n på.

Bostons säsong kan väl knappast passerat obemärkt förbi? Laget har gått riktigt bra. Nu har man en del skador i laget. Målskytten Kessel är ett stort avbräck. Även Lucic, Sturm, Ward, Bergeron och Andrew Ference är borta. Klara avbräck.

Bruins kommer dock från två raka segrar mot Islanders och Montreal. Matcher där man inte spelat speciellt bra.

Ska vi titta till målvaktssidan så ser jag helt klart Thomas, i Bostons kasse, som en betydligt bättre målvakt än Caps, Jose Theodore. Har Theodore en dålig afton så kan många puckar trilla in.

ErikBraaten´s Speltips gillar det han ser hos Washington för tillfället. Jag tror även att dem vinner ikväll. Endast Jose Theodore hindret i natt. Det skall också sägas att Caps är ett av de vassaste lagen på hemma is. Etta!


****
Det blir mitt enda spel för natten!

Lycka till den som ryggar!
Mvh ErikBraaten

1 kommentarer:

Anonym sa...

snyggt tippat
hoppas du har några drag idag.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grocery Coupons