2008-12-03

Vad hände igår egentligen?

Det räckte inte med missade spel som bestraffning, nej, det var faktiskt en del som hade ganska mycket att kläcka ur sig igår. Det är helt okej för mig, i slutändan så utvecklas man förmodligen av lite negativ kritik.

Att jag hade fel angående Arsenal och ev. publikintäkter erkände jag i chatten, men sen att en del folk inte kunde släppa det kändes lite irriterande. Är åtminstone glad för att jag fick ett halvt rätt i den reken, att avstå. Många förlorade nog en del pengar där.

Då är frågan om någon vill fortsätta se mina speltips på ErikBraaten´s Speltips, men vet ni vad, jag skiter i vilket. Här kommer det alltid dyka upp speltips, oavsett om ni gillar det eller ej. För detta är vad jag brinner för och det enda jag kan här i livet, nästan så!

Spelen kan dyka upp senare än vanligt idag.


Mvh ErikBraaten

0 kommentarer:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grocery Coupons