2008-12-11

NHL!

****

Montreal - Tampa Bay. Över 5,5 Mål
Odds: 1,90 (Unibet) Insats: 60 kronor

Jag brukar tippa raka matcher när det spelas emot Tampa, men det vågar jag inte idag. Jag förstår när experterna på andra sidan Atlanten, skriver att Tampa är NHL´s sämsta lag. För tillfället är man Allsvenskans svar på Mariestad eller Huddinge. Men idag törs jag inte tippe emot laget. Jag vet att det måste vända snart och att det mycket väl kan göra det i natt.

Inget ont om Montreal, laget är nämligen väldigt starka hemma med raden 9-3-2 och 47-33 i målskillnad. Skadelistan är inte speciellt lång då endast tre spelare saknas. Tampa saknar desto fler spelare, men Malone, Pettinger och Hall kan vara med på isen i natt.

Jag vågar inte spela en rak etta på Montreal, men efter som det oftast brukar innebära en del mål när dessa lag ställs mot varandra så lockar detta spel. Jag testar överspelet här!


****

Ska se om det kanske finns något mer att spela, men jag känner mig återigen något osäker när det gäller NHL. Vi får se hur vi gör!

Lycka till den som ryggar!
Mvh ErikBraaten

0 kommentarer:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grocery Coupons