2008-12-19

Lossnar det nu?

Oerhört viktig när fyra av fyra spel gick in igår. Det var viktigt för formen men framförallt för fonden. Kan det ha lossnat nu?

Det är tidigt morgon men jag har redan hunnit kika lite på eftermiddagens/kvällens utbud. Det är sju matcher från Elitserien i bandy, en spelform som jag verkligen gillar. Räkna med spel där ifrån.

Helgen kommer att se lite konstig ut. Imorgon ska jag på julhandel och risken för indragna spel finns (om dem inte läggs ut redan i kväll). Söndag då jobbar jag och då finns det återigen risk för indragna spel. Men jag ska försöka lösa det på ett smidigt sätt. En bettinglös helg? Hur dumt låter det egentligen?

Skämt o sidå. Nu måste jag kila!


Mvh ErikBraaten

0 kommentarer:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grocery Coupons