2008-12-05

Då sätter vi sedlarna i rörelse igen!


****

Bayern München - Hoffenheim. 1 a
Odds: 1,65 (expekt) Insats: 60 kronor

Seriefinal i tyska Bundesliga mellan Bayern München och den stora överraskningen Hoffenheim. Hoffenheim har verkligen imponerat så här långt. Helt respektlöst har man gått fram som en ångvält och besegrat de flesta. Man gör mycket mål och ser ut som ett lag som har varit etablerat i fotbollseuropa i flera år, men faktum är att man är nykomlingar. Mycket imponerande.

Ikväll reser man till Allianz-Arena för toppmötet mot Bayern München. Bayern gör även dem massvis med mål och ikväll tror jag inte på något undantag. Serietvåan München vill verkligen visa Hoffenheim att deras storstilta serieledning inte kommer bestå säsongen ut. Bayern München kommer att gå ut stenhårt för att sätta dem på plats.

Hoffenheim kommer inte att spela defensivt ikväll, och jag tror att det kommer att bli en väldigt öppen match med många mål. Men München vinner i slutändan. Etta


****

Bayern München - Hoffenheim. Över 3,5 Mål
Odds: 2,20 (betway) Insats: 70 kronor

Analysen är den ovanför!


****

Det blir mina enda spel idag... Kommer förmodligen inget från NHL heller så jag alldeles strax måste iväg.

Vill du diskutera mins spel så kan du nå mig på mejlen eller Msn: erikbraatens.speltips@hotmail.com


Lycka till den som ryggar!
Mvh ErikBraaten

0 kommentarer:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grocery Coupons