2008-11-11

Tjolahoppsan...

Vart tog ni vägen?

Ni försvann så snabbt. Ett speltips måste betyda mycket om det publiceras eller ej.

Jag har tänkt under natten. Varför ta en paus egentligen? Vill jag ens det?

Nej, ni kan nog räkna med en ny spelfond inom kort, jag vill inte ge upp. Att blogga och dela med sig av speltips är roligt, på både gott och ont. Jag tänker försöka igen. Suget och motivationen kom tillbaka lika snabbt som det försvann.

Man ska nog inte spela om man är på dåligt humör..

Mvh ErikBraaten

2 kommentarer:

Anonym sa...

Erik, fortsätt göra det du gör. Din spelblogg & hur du skriver är få spelbloggar/sidor jag besöker.. Så oftare du uppdaterar, desto roligare är det! Dock måste jag erkänna att jag sällan delar samma speltips som dig. Mvh EnTrogenLäsare

ErikBraaten sa...

Kul att höra... Jag saknade det redan, kan inte lägga av med bloggen ;) kul att du läser... Kul!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grocery Coupons