2008-11-19

Sugen på att starta om på nytt!

Utbudet är lite utav en mindre massiv uppsättning idag. Det låter väldigt konstigt, men det är lite så det känns.

Landskamper, vänskapslandskamper dessutom, hmm?, det känns svårtippat och som en farlig väg att gå ikväll. Allsvensk hockey då, även den känns märklig idag. En given vinnare är väl AIK, kanske? Leksand tar emot Västerås, det känns som en match man borde låta bli, även om hjärtat lägger pengarna på Leksand.

Ja, det är lite av mina tankar idag. Jag är väldigt sugen på att sätta igång igen och visa min expertis. Jag är mycket bättre än vad jag lyckats att bevisa, för er. Det kan jag lova, det tror jag att en del av er vet. Men jag återkommer, kanske med en ny fond, senare i eftermiddag.

Mvh ErikBraaten

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja vänskaplandskamperna ska man hålla sig långt ifrån. Ganska svårtippat när båda lagen byter ut halva laget under matchens gång. AIK är nog kvällens bank!

ErikBraaten sa...

Håller med dig Sören!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grocery Coupons