2008-11-18

Ett bra tillfälle att ta ett uppehåll!

Utbudet denna vecka är inte mycket att hurra för. Igår och idag är det svårt att hitta något spelvärde, men imorgon är det dock landskamper. Annars så tycker jag utbudet ser riktigt, riktigt klent ut. Det känns som ett bra tillfället att ta ett uppehåll.

Men det kommer inte dröja speciellt länge innan jag är tillbaka. Jag kanske lägger ut ett spel imorgon, men utan att bokföra det. Annars så kanske jag eventuellt är tillbaka till helgen. Jag saknar att varje morgon spåna igenom utbudslistor, statistik, skador och andra problem i olika matcher. Det är vad jag vill göra, så länge det finns utrymme.

Men vi ser fram emot en ny spelfond och nya vackra tag av Erik Braaten´s Speltips!

Mvh ErikBraaten

0 kommentarer:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grocery Coupons