2008-11-07

3Bwin - ta ett steg mot bättre odds!

Spelet på VSK satt som bara den idag, mycket glädjande... Som ni kanske upptäckte så använde jag mig idag utav 3Bwin som nätbolag. Det är faktiskt så att dem har väldigt fina odds, men framförallt på hockey. Jag vill bara uppmärksamma er läsare om att ni kan regga er på 3Bwin HÄR, på min blogg. Jag ska inom kort försöka ordna så att ni får någon slags bonus som använder er av min länk.

Jag vet fortfarande inte riktigt hur det kommer att se ut, men jag ska försöka ta reda på så mycket som möjligt.

Ni som inte redan har provat på 3Bwin borde göra det. HÄR får ni chansen!

Mvh ErikBraaten

PS: hoppas ni tyggade dagens spel!

0 kommentarer:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grocery Coupons