2008-10-21

"Hahah du är så jävla kass !! Kan du inte bara lägga ner snart ?! DU SUGER! HÖR DU DET?! DU SUGER !!!", skrev någon som inte vågade presentera sig med sitt namn. Har någon av er någonsin tänkt på hur enormt mycket internethat det finns runt omkring oss?

Jag tar inte alls åt mig av detta fåniga påhitt, men jag vill bara uppmärksamma er som läser att detta finns överallt och att det egentligen bara är att ignorera.

Jag vet vad jag kan, just nu är det formen som stoppar mig och har så gjort de senaste två veckorna. Men nog om detta, om ett tag så kommer kvällens spel ut!

Mvh ErikBraaten

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja verkligen, folk känner sig trygga bakom "internet-anonymiteten".

ErikBraaten sa...

så är det ju! Tråkigt men sant, det är väl bara att ignorera...! ;) Rygga spelen nu, idag vänder det ju ;)

Anonym sa...

För sorgligt. Ta inte åt dig. Säkert någon som satsat mer pengar än han har råd med och förlorat. Inget att bry sig över.

Keep on blogging! :)

ErikBraaten sa...

Jag tar inte åt mig vet du ;) Men tack... I will keep on blogging ;)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grocery Coupons