2008-10-30

Ett spel får det bli!

Trevlig afton igår, och jag hoppas att det fortsätter i den takten. Idag är det bara hockey i stort sett. Jag som lovade mig själv att inte spela, men vad gör man inte, jo man spelar ju så klart. Men jag har hittat en match som ser riktigt intressant ut, och det är Skellefteå återigen som får mitt spel. Här kommer det:

Skellefteå-HV71. 1,a
Odds: 2,15 (expekt)
Insats: 300 kronor
Spelstopp: 19:00
Resultat:
5-1

*Motivering

Skellefteå är rejält revanschsugna efter den senaste förlusten hemma mot Timrå, där man slarvade bort en tvåmålsledning. Laget är starka hemma, ett av seriens starkaste hemmalag faktiskt. HV71 spelade så sent som igår, i en förlustmatch borta mot finska Espoo. Matchen bör kännas i benen då det var kamp i 60 minuter. Laget har inte övertygat på bortaplan där man har raden 3-1-3 och 23-22 i målskillnad. Inte ens 24 timmar har man haft på sig för att ladda om, och nu kommer man till en av säsongens, just för tillfället, svåraste bortamatch. Orkar man det? Dessutom så får man klara sig utan Jan Hrdina, Johan Lindström, Kim Staal och långtidsskadade Johan Halvardsson. Även Jukka Voutilainen är tveksam till spel. Skellefteå tar en trepoängare i afton. Etta!


Det blir dagens enda spel...
Lycka till den som ryggar!

Mvh ErikBraaten

4 kommentarer:

Johan sa...

Den satt som i en liten ask. Jag satte samma spel ;)
Titta gärna in i min nya betting!

Keep it up

Anonym sa...

Väl rutet! Tack för tipset.

ErikBraaten sa...

så lite så.... Johan, jag har kollat in din blog och den ser bra urt :)

Johan sa...

Tack! Inte riktigt varm i kläderna än men det kommer.

Har lagt in en länk till din blogg. Du får gärna länka tillbaka om du vill.

Kämpa på!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grocery Coupons