2008-10-16

En bra show lever man länge på!

Storformen som jag hade för ett par veckor sedan har verkligen hjälpt mig under de senaste dagarnas katastrofala utdelning. Jag känner mig oerhört motiverad återigen och ser fram emot att få servera mina speltips till er, på era skärmar. Här kommer dagens spel:

Luleå-Södertälje. 1,a. Odds: 2,10 (hos flera spelbolag)
Insats: 80 kr. Spelstopp: 19,00

Detta är en match mellan två bottenlag. Lagen ligger på elfte respektive tolfteplats och skall ikväll kämpa om en viktig trepoängare. Matchen talar till Luleås fördel. I spelformerna Boxplay och Powerplay har Luleå ett övertag gentemot Södertälje, som är sämst vid båda dessa tillfällen, i Elitserien. Även formen talar för laget i norr som har fyra poäng på två matcher. Södertälje kommer från två raka förluster. Norrlänningarna har även en fördel i och med hemmaplan, vilket innebär att man inte behöver resa speciellt långt för att spela kvällens match. Lubos Bartecko har varit en frisk fläkt för "björnarna" sedan han kom tillbaka. Han har lyft laget, näst intill, på egen hand. Jag tror att han visar vägen även denna gång. Etta!

Fler spel kan dyka upp... Håll utkik!

Mvh ErikBraaten

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ser gött ut.. Själv lirade jag en dubbel på NHL-matcher..

Inte värst ett "säkert" spel. men ibland måste man våga spela osäkra matcher..

Lycka till idag.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grocery Coupons