2009-03-25

Ett litet minus på hela 11 kronor igår. Asplöven vände och vann efter förlängning, och därmed gick spelet förlorat. Ingen svidande förlust, men likt förbannat en förlust.

Utbudslistorna är verkligen torra under veckodagarna, nu för tiden. Idag kan man inte hitta något direkt lockande, eventuellt ett handikapp spel på FBK, eller under 2,5 mål på SAIK. Jag tror kanske att ett underspel på båda matcherna igen, kan funka. Vad tror du?

Skriv vad du tror, mejla eller skriv bland kommentarerna...
Kom ihåg omröstningen också..

Tack!

6 kommentarer:

MickesBettingcorner sa...

Tjena, ja Örebro sved rejält för mig igår tyvärr :(

Idag tror jag som du FBK -HCP samt underspel skulle jag avstå då jag tror FBK kan ösa in mål idag? Saik under 2 mål lockar!

Hv matchen avstår jag troligen helt, finns fint odds på Hv över2,5mål 2,46 Betsafe men jag tror inte man lyckas ändå ?

Anonym sa...

jag tror på frölunda idag, av den enkla anledningen att HV är tröttkört.

ErikBraaten sa...

Intressant... Jag vet inte riktigt vad jag ska testa idag... FLERA FÖRSLAG! ;)

Anonym sa...

Blues, dagens bästa spel.

Betton sa...

De spel som känns absolut bäst är skellefteå under 2.5 mål!
Gustavsson spikar igen inför sin hemma publik när final platsen säkras!
Frölunda tror jag också på en del av den enkla anledningen som valpfan skrev: HV är tröttkört plus att Frölunda tänder till, till max i scandinavium när dom ha chansen att öka på till 3-1 i matcher. plus att en fullsatt scandinavium är alltid ett fullsatt scandinavium!

Hockeybet sa...

Frölunda HCP -1

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grocery Coupons