2009-01-07

Ikväll vinner Redhawks igen!

****

Borås - Malmö. 2 a
Odds: 2,04 (Betfair) Insats: 3 units

Redhawks är pressade och måste snart börja vinna. I dag resar man till Borås för att försöka utmanövrera ett Borås med en hyfsad form.

David Ullström och Simon Hjalmarsson är precis kommit hem från JVM och är förmodligen inte med i kvällens match. I och med att de två är lagets bästa målskyttar med 23% av Borås alla mål denna säsongen, så är det klara avbräck. Men senast pressade man AIK till straffar och laget kämpar alltid otroligt mycket.

Någonstans måste det vända för MIF som helt klart har ett vasst lag. Man har mycket potential, Det gäller för laget att hitta tillbaka i vinnarspåret och tro på sig själva igen. Ikväll tror jag att ett pressat MIF vinner. Tvåa!


****

Sundsvall - Huddinge. 1 a
Odds: 1,60 (Betfair) Insats: 5 units


Sundsvall är starka hemma och borde tämligen enkelt lyckas utmanövrera bottenlaget Huddinge i kväll. Huddinge mållösa hemma sist mot ett formstarkt Mora (Mora kan spelas i kväll hemma mot Bofors). Här tror jag att man återigen åker på en förlust då laget trivs bättre hemma. Etta!


****
Sen vill jag rekommendera er att inte röra spanska cupen i kväll. Det känns väldigt osäkert på många håll. I kväll kommer det antagligen inga NHL spel då jag inte har någon tillgång till dator. Hade jag inte haft bråttom iväg så skulle jag gjort det nu, men tyvärr. Annars så tror jagg att Vancouver har goda chanser mot Edmonton i natt. Mats "Sudden" Sundin på is sent i natt.

********************
Units i spel: 8 Units
********************

Lycka till den som ryggar!
Mvh ErikBraaten

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag spelar också Malmö i kväll. Nu måste det vända för Redhawks!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grocery Coupons