2008-11-03

Vilken lättnad!

Otroligt sköna drag igår... Cagliari gjorde det dem skulle, Leixoes likaså. Det innebar ju en del plus i kassan. Jag hoppas att du ryggade och tjänade en slant igår.

Idag då? Jo det finns en del på utbudslistan idag. Hockey och fotboll i stora drag. Elitserien känns inge vidare att spela på, då serien är så otroligt jämn eller ojämn. Jag kanske kommer att följa upp guldjakten i Allsvenskan, eller testa lite engelska matcher. Det återstår att se.

Det är lite osäkert när spelen kommer ut idag, men de kommer att publiceras i god tid innan spelstoppen.

Ha en bra dag!
Mvh ErikBraaten

3 kommentarer:

Anonym sa...

All heder till dig om du kan hitta något spelbart i dag, ganska magert utbud... Det enda som kan fresta mig är Bröndby eller Götet, men oddsen är alldeles för låga... checkar in om en stund och kollar dina genidrag!

Anonym sa...

Jag måste gå om 15 minuter, skynda dig med tipsen kompis!

ErikBraaten sa...

Så då killar.... nu är jag hemma igen, ledsen för att det blir lite sena spel... Men nu är de snart uppe!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grocery Coupons