2008-11-14

Bofors är på frammarsch - till 3,30!

Jag testar den Allsvenska hockeyn idag igen. Det finns en del intressanta matcher men jag har valt att presentera dessa som dagens bästa spel:

------------------------------

Sundsvall - Bofors. 2,a
Odds: 3,30 (Unibet)
Insats: 30 kronor
Spelstopp: 19:00
Resultat: 2-3

Efter uppehållet så har Bofors två raka segrar mot Björklöven och Mora. Pressen på laget börjar släppa och istället pumpas självförtroendet in i truppen. Laget från Karlskoga har en häftig potential i truppen, något som ledarna i klubben inte lyckats trycka ner i skridskorna på spelarna.

Idag gästar man Sundsvall, ett lag som lite överraskande ligger på fjärdeplatsen. Som i likhet med Rögle i Elitserien så har laget spelat en aning över sin förmåga. Medelpadslaget har vunnit sju av sina åtta senaste matcher och imponerar, men deras tabellplacering bygger mest på bortaspelet, hemma har de inte samma självförtroende.
Cribbe Carlsson saknas i Bofors. Fredric Mannström och Nicklas Johansson saknas i hemmalaget.

Bofors har hittat flytet i spelet och har defenitivt potentialen att sätta Sundsvall i gungning uppe i Norrland i afton. 3,30 (!) är ett starkt odds. Värt en slant! Tvåa

------------------------------

Det får bli mitt enda spel idag....
Lycka till den som ryggar!
Mvh ErikBraaten

1 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena! Vill bara säga att jag kör igång bloggen igen. Mer info finns såklart på bloggen. Lycka till med spelen :) Lägg gärna till min url i din länklista igen nu då jag är aktiv igen.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grocery Coupons